tisdag 8 mars 2011

7-Nycklar att lyckas med automatisk handel | aktieBlogg

7-Nycklar att lyckas med automatisk handel | aktieBlogg

För nästan ett år sedan gjorde vi ett utskick om Automatisk handel.

Det passar bra att trycka på denna i samband med artiklarna som jag skrivit om Tradingsignaler.

Jag vill påminna er om denna artikel. I artikeln hittar du också länken till “7-nycklar för att lyckas med automatisk handel” skriven av Magnus Åberg på Tradenode.

Du hittar länken här:

Länk till 7-nycklar för att lyckas med automatisk handel

Jag pratade precis med Magnus Åberg och nu har Tradenode även en koppling till Avanza vilket gör att du via Avanza kan använda dig av Tradenodes automatiska handelsapplikation. De har kopplat realtidsdata till denna applikation. Jag använder mig själv av deras realtidsdata kopplat till bl.a. Tradestation.

Med bästa hälsningar

Fredrik Jensen

Smartcache

Stockletter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar