tisdag 18 juni 2013

Halsa Rapporter

Halsa Rapporter

"Platt mage" dieten med gröna kaffebönor avslöjad: Är den verkligen en ny mirakeldiet?

 

Överallt ser man en blogg, reklam, eller en läkare som kallar gröna kaffebönor för det nya mirakelmedlet som kommer att ge viktminskning. Men kan denna lilla flaska verkligen leverera? Eller kan det vara så att vi har tagit till oss ännu en trenddiet från Hollywood utan vetenskapliga bevis för att gröna kaffebönor verkligen kan hjälpa dig bli av med kilon & centimetrar?

Vi på Hälsa Rapporter är lite skeptiska och känner att vi inte har fått se riktiga bevis för att dessa piller verkligen ger viktminskning. Så vi bestämde oss för att testa produkterna, finns det något bättre sätt att ta reda på sanningen än att genomföra sin egen studie?

För att komma igång med undersökningen skrev jag upp mig som försökskanin och ansökte om en flaska Vita Burn. Medan det finns massor av reklam för gröna kaffebönor på nätet, är Vita Burn en av de mest ryktbara och pålitliga leverantörerna på marknaden. Jag fick ett prov av produkten och det fanns inga dolda extraerbjudanden i avtalet. En annan anledning till att jag valde Vita Burn var att det är den renaste och mest koncentrerade produkten på marknaden. Detta skulle ge mig bäst resultatsunderlag i min undersökning.


Det här påstod Vita Burn på sin hemsida…
  • Snabbar upp fettförbränningen
  • 4 gånger större viktnedgång än med vanlig diet och träning
  • Ökar energinivåerna
  • Fullproppad med aminosyror
Trots att vi var väldigt skeptiska ville vi ta reda på om denna produkt verkligen kunde göra allt det som påstods. Majoriteten av framgångsberättelserna talade om att kombinera gröna kaffebönor med en särskild fortifierad tarmprodukt för att uppnå maximal viktminskning. Jag bestämde mig för att göra samma sak. Idén bakom att kombinera produkterna är att medan gröna kaffebönor främjar viktnedgång och ökar energi, ökar tarmrensningen din ämnesomsättning och ger din kropp möjlighet att bränna kalorier mer effektivt. Jag valde att prova Pure Detox Plus.
Det här påstod Pure Detox Plus på sin hemsida…
  • Hjälper till att rensa ut gifter som har ansamlats under årens lopp
  • Tar bort "avlagringar" från tarmväggarna
  • Minskar gasighet och uppblåsthet
  • Optimerar ämnesomsättningen
Och Pure Detox Plus, precis som Vita Burn, hade ett erbjudande med prover med en 100% nöjdhetsgaranti. Det fanns inte heller några dolda avtalsvillkor..
Gröna kaffebönor satta på prov
Både Vita Burn och Pure Detox Plus ankom inom 4 dagar efter det att ordern på proverna hade lagts.
Jag fick 30 dagar värt av piller vilket var bra då jag skulle gå dieten i 4 veckor under tiden som jag dokumenterade resultaten av den.
Min 4-veckors provdiet: Vita Burn + Pure Detox Plus
Mina Resultat
Vecka ett
Efter att ha använt båda produkterna i en vecka var jag förvånad över de dramatiska resultaten. Jag hade mycket mer energi och jag var inte ens hungrig. En välkommen biverkning av gröna kaffebönor är att de minskar aptiten.
Helt ärligt mådde jag toppen.
Bäst av allt, jag ändrade inte någon del av min dagliga rutin. På dag 7 ställde jag mig på vågen och jag kunde inte tro mina ögon, jag hade gått ner 4 kg. Men jag var fortfarande inte övertygad eftersom det sägs att man kan bli av med mycket vätskevikt i början av alla dieter. Jag ville vänta och se resultaten under kommande veckor. Men det såg verkligen ljust ut! Jag vägde nu under 60 kg för första gången på flera år!
Vecka två
Efter att ha använt båda produkterna i en vecka var jag förvånad över de dramatiska resultaten. Jag hade mycket mer energi och jag var inte ens hungrig. En välkommen biverkning av gröna kaffebönor är att de minskar aptiten.
Jag måste erkänna att jag börjar tro att den här dieten är mer än bara en fluga.
Vecka tre
Efter 3 veckor är alla mina tvivel bortblåsta! Jag har gått ner 3 storlekar efter att ha gått ner i vikt ytterligare. Och jag har fortfarande massor av energi. Ganska ofta brukar man börja gå på ångor under den tredje veckan av en diet. Men med Vita Burn och Pure Detox Plus gick mina energinivåer inte ner, istället låg de på en stadig nivå under hela dagarna. Jag behöver inte sova en stund kring klockan 3 längre! Jag har också lagt märke till att min mage smälter maten mycket bättre. Ingen uppblåsthet eller gasighet efter att jag har ätit.
Vecka fyra
Efter den fjärde veckan var det slutliga resultatet chockerande. Jag hade gått ner otroligt mycket sedan jag började med Vita Burn och Pure Detox Plus! Nu ångrar alla på Hälsa Rapporter att de inte ställde upp som försökskaniner. När jag använde Vita Burn och Pure Detox Plus under vecka 4 gick jag ner ytterligare 4 kg. Men om jag ska vara helt ärlig hade jag inte mycket mer att gå ner. Jag kommer att fortsätta att använda produkterna framöver eftersom de har så många antioxidanter och vitaminer som får min hy att se fantastisk ut.
Jag är jättenöjd med resultaten.
Jag gick ner 10 kg på 4 veckor, ingen förändrad kosthållning, ingen intensiv träning. Mina vänner känner knappt igen mig.
Slutsats: Liksom oss här på Hälsa Rapporter är du kanske lite skeptisk till vilka effekterna av denna diet var, men du behöver prova den själv; resultatet är sant. Efter att ha genomfört vår egen personliga studie kan vi med stor glädje konstatera att folk har stor nytta av denna diet (mig själv inräknad :) ) . Och du har inget att förlora. Följ länkarna till proverna och var säker på att du får en kvalitetsprodukt som fungerar; utan några hållhakar!
Lycka till med din viktnedgång
Emma Andersson
Skaffa först provet av Vita Burn
Använd vår exklusiva länken för att sänka priset till 50 kr

Beställ sedan provet av Pure Detox Plus
Använd vår exklusiva länken för att sänka priset till 50 kr

OBS: Erbjudandet utgår den Juni 19, 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar